با من از عشق سخن بگو


ღ♥اواره♥ღ

ღ♥اواره♥ღ

با من از عشق سخن بگو 

 اي سراپا همه خوبي و صفا  

 به خدا محتاجم من چو ماهي كه ز دريا دور است

 و شن گرم كنار ساحل

 پيكرش را گور است موج اميد و وفا مي خواهم

من تو را مي خواهم من تو را مي خواهم اي دريا

 اي به ظاهر همه تندي ، همه خشم و به دل 

 گرم و آرام پر از شور و حيات

 من چو گل كه به اشك شب و لبخند سحر محتاج است

و به تو روشنگر دل محتاجم و به تو همچو خورشيد و به هر قصه عشق

كه بگويي با دل

 چو هوا محتاجم همچو خورشيد بتاب تا چو گل پر بگشايم از شوق تا بپيچد همه جا عطر اشعار ترم

و بخوانند همه و بدانند همه ،  كه تو را مي خواهم اي  خورشيد و ببينند همه

 كه به تو محتاجم

 به تو چون سرو بلند

 كه بر آن ساعقه نيلوفر نازك پيچيد

  همچو پيچك لرزنده خرد

 تار هايي ز هوا مي پيچم تا جدا هيچ نگردد از من با تو مي مانم در باغ وجود

با تو مي ميرم اي بود و نبود

 من به تو محتاجم به محبت به وفا محتاجم

 به خدا محتاجم.

ارسال شده توسط هدیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 9:0 توسط ღ♥اواره♥ღ| |





دریافت کد از بهترین موزیک